הדפסה על קנבס – חוויה חסרת מעצורים, מתאים לתלייה על קיר

אם אתם סבורים כי ישנה תמונה שחשוב לתעד יותר מאשר בצילום רגיל והכנסה למעטפה של תמונות, טוב תעשו אם תדפיסו אותה על קנבס.

על פי רוב, משמש קנבס להנחה על מדפים או מזנונים, ולעתים אף לתלייה על קיר. לכן, קחו בחשבון שתמונות כאלו חשוב מאד לצלם במגמה שהן יהיו גדולות. במצלמה הדיגיטלית שלכם אל תצלמו 600×800 פיקסלים, או ב- 6 מגה פיקסל, אלא במצלמה שיש בה לפחות 12-14 מגה פיקסל. אחרת, התמונה בגודל הכי גדול שלה עדיין תהיה מאד קטנה, ובוודאי לא מספיקה להטמעה על לוח קנבס ענק. כל ניסיון הטמעה כזה יכניס אותנו למצב של תמונה ללא אינפורמציה, מה שאומר שהגדלת התמונה לא תציג אותה אלא תציג גרסה מתוחה ומטושטשת שלה. ההפך, אגב, אפשרי אף אפשרי. אם צילמתם תמונה שהגודל האמתי שלה הוא חצי גיליון, והתחרטתם: כעת אתם רוצים הדפסה על קנבס קטן או רבע גיליון, הדבר אפשרי ולא יפגע בשום פרט בתמונה.

כיצד נערכים להכנת התמונה שתוטמע על הקנבס?

הדפסה על קנבס מצריכה אתכם לדעת מראש באיזה גודל של לוח קנבס מדובר. בוחרים זאת על פי גודל המקום הפנוי בקיר, במדף במזנון או בכל מקום אחר לו התמונה נועדה. בחנות שלנו, ישנן תוכנות המתרגמות סנטימטרים לפיקסלים, ולפיכך אנו נדע כמה מגה פיקסל תצטרכו שיהיו במצלמה שתבצע את התמונה. בהינתן כך, אתם צפויים להכין תמונה ברזולוציה שמתאימה ללוח הקנבס שבחרתם. יצוין כי אסור לכם בתכלית האיסור להגיע למצב בו בחרתם לוח גדול והשתמשתם במצלמה שמסוגלת להפיק רק תמונות קטנות. למצב הזה פשוט אסור להגיע, כי אין דרך לצאת מזה, פרט לקניית לוח קנבס יותר קטן.

מה אתם מרוויחים מכך שהתמונה שלכם על לוח קנבס?

לא צריך למסגר את התמונה כדי שהיא תהיה יפה ומיוחדת. ניתן לתלות הדפסה על קנבס על הקיר, לצד תמונות מסגרת. בשונה מתמונות מסגרת, קל מאד לנייד אותן בלי שהן יישברו. למעשה, לא ניתן לשבור או להזיק כמעט לתמונות הללו. בנוסף, הדפסה על קנבס מזכה אתכם בעיצוב ייחודי על לוח לבן שלג עם מרקם מחוספס היוצר טקסטורה מיוחדת במינה לתמונה.

Leave a Reply