הדפסת אלבום תמונות על בסיס הצילומים שלכם

מאז ומעולם שימשו הצילומים והתמונות שלכם להנצחת הרגעים המכוננים ביותר בחייכם: אז למה שלא תתעדו זאת באלבום?

בשונה מלא מעט חנויות, כאן לא תמצאו אלבום בעיצוב בנאלי אשר בא לצאת ידי חובה, אלא אלבום תמונות מעוצב ורווי עיטורים, ומה שהכי יפה: זה בהזמנה אישית. אנו נוכל לסייע לכם לעצב את האלבום שלכם החל מהכריכה ועד למיקומים השונים של התמונות.

כיצד מדפיסים אלבום תמונות?

בטרם הדפסת אלבום תמונות עליכם לבחור בכמות התמונות הרצויה להדפסה. התמחור יתבצע לפי כמות הדפים בהדפסה אם מדובר באלבום פיזי, לפי כמות מקום במחשב אם מדובר על אלבום דיגיטלי לא מודפס. שנית, במידה ותבקשו שהאלבום יהיה פיזי ולא דיגיטלי, קבלו מספר צעדים מעשיים לעיצובו ובחירתו.

הכריכה

כריכת האלבום היא החלק המייצג של האלבום. היא יכולה להיות דקה או עבה. בשוק הספרות, יש קשר בין עובי הכריכה לקהל היעד של הספר: בדרך כלל ספר ילדים יהיה ספר עבה בשל הנטייה שלהם לקמט או להשחית כריכות דקות. זה גם שומר על הילדים מלהיחתך מהדפים כאשר הספר סגור. גם באלבום תוכלו לבחור בין כריכה עבה לבין כריכה דקה. בתחום הכריכות העבות ניתן לבחור לשים תמונת שער באלבום בחלק מדגמי הכריכות, כלומר בעמוד הכריכה תהיה תמונה פותחת לאלבום כולו. הדבר יוסיף מאד לפרויקט הדפסת אלבום תמונות בפאן האישי שלו.

מיקומי התמונות

ניתן לבחור מיקומים קטנים, רגילים או גדולים, תלוי בגודל התמונות אשר הזמנתם. בכל מיקום ניתן לשים MEMOS: שורות לרישום על התמונות המוצבות באלבום. ניתן לחילופין (או בנוסף) למקם כמה דפי MEMO בסוף האלבום. הדפסת אלבום תמונות עם מיקומי תמונות בהתאמה לכם חשובה להצלחת האלבום.

שונות

עיצוב הכריכה של האלבום, עיצוב המיקומים של התמונות ועיצוב הדף כדף תמונות – חשובים להצלחת האלבום. מומלץ להתייעץ עם מומחי עיצוב מקצועיים מטעם חנות האלבומים על מנת להשכיל לבנות אלבום יפה בעל קשר עיצובי בין הדפים לכריכה. הדפסת אלבום תמונות, אם כן, אינה מסתכמת רק בהדפסה של התמונות, אלא גם באיגודן באלבום מעוצב העונה על דרישותיכם הדקורטיביות, אותן למדנו לדרוש ולבחור בפסקאות שלעיל. אנו בטוחים כי הסתייעות בשורות אלה תביא אתכם במהרה לאלבום המתאים לכם ולדרישות שלכם מכל בחינה שהיא.

Leave a Reply