אלבום תמונות מעוצב ומהודר בהזמנה אישית

אם גם אתם רוצים לתעד את הרגעים היפים והמשמחים בחיים שלכם, אתם עדיין יכולים!

הזמינו אלבום תמונות מעוצב אשר יתעד כל רגע בחיים שלכם. במאמר זה, נלמד אתכם כיצד בדיוק להכין אלבום שכזה, ומהי הדרך הקלה ביותר להגיע לתוצאות יפות שבסופו של דבר תקבלו אלבום מעוצב ומהודר המנציח את הזכרונות היפים שלכם.

ראשית כל, קבצו את כל התמונות שלכם

אין כמו קיבוץ מלא של כל התמונות כדי לקבל החלטה מה לשים באלבום ומה לא. כמובן שלא באמת צריכה להיות מגבלה, ואם החלטתם שאתם רוצים לשים את כל התמונות תצטרכו אלבום מאד גדול, אבל לרוב זה לא קורה: תמונות רבות צולמו פעמיים או 3 מאחר והצלם סבר כי הוא לא באמת צילם, ובכל בית יש לפחות 100 סטים של תמונות כאלה, אם לא יותר. לכן, קחו בחשבון שלפחות שליש עד 2/3 מתכולת התמונות הביתית שלכם לא ייכנסו לאלבום, פשוט כי אין צורך בשידור חוזר. גם תמונות יחידניות לא בהכרח ייכנסו לאלבום אם אתם סבורים שהן מייצגות רעיון דומה, או מוטיב שכבר הבהרתם דיי והותר באותו אלבום. לדוגמא צילומים של נוף מסויים, עדיף לכם לבחור את התמונה הטובה ביותר לדעתכם אשר מנציחה את היופי כפי שאתם ראיתם אותו.

שנית, החליטו כמה תמונות יהיו באלבום

לאחר שלמדתם כיצד לקבץ ולסנן תמונות עבור אלבום תמונות, כעת הגיעה העת לספור את התמונות שהשארתם באלבום, ולדעת כמה תמונות יש באלבום. אל תדאגו מהכמות, כי האלבומים הם בהזמנה אישית. ייצא כמה שייצא, ייקח כמה שייקח, חנות האלבומים מחויבת לספק לכם אלבום תמונות מעוצב על פי תכנונכם.

שלישית, קבעו מאפיינים שונים שיהיו באלבום

שורות לרישום MEMOS ליד כל תמונה, דפי MEMO שלמים בסוף, ריכוז פילים של מצלמות אנלוגיות (כיום כמעט אף אחד לא מבין מה זה בעידן הדיגיטציה: הכוונה היא למצלמות לא דיגיטליות בהן הצילום מבוסס על סרט צילום), ועוד. קבעו האם הכריכה של האלבום תהיה קשה או רכה. ההמלצה שלנו היא להזמין כריכה קשה בהכרח אם יש לכם כלב או תינוק בבית, על מנת לשמור על שלמות האלבום ולהימנע מהשחתת האלבום ככל הניתן. הכי חשוב: תזמינו אלבום תמונות על פי העיצוב שהכי מצא חן בעיניכם.

Leave a Reply