ספר תמונות מודפס מרשים שיהווה מזכרת לשנים ארוכות

ספר תמונות מודפס נועד לסייע לכם לתעד את הרגעים הגדולים והיפים ביותר שלכם.

ספר תמונות הוא גרסה חגיגית עוד יותר של אלבום תמונות: צביר תמונות מהודר אשר יכיל את כל הרגעים הכי יפים שלכם. אם גם אתם רוצים לאגד את התמונות שלכם באחד המיצגים היפים ביותר שתכניסו הביתה, עשו לעצמכם ספר תמונות. כאן, נלמד כיצד גורמים לספר התמונות שלכם להיראות טוב במיוחד, ולשביעות רצונכם המלאה.

כריכת ספר התמונות – עבה או דקה?

לקוחות רבים שאלו אותנו את זה, וכאן המקום להגיד שאין תשובה חד משמעית: יש יתרונות לכאן ולכאן.ספר תמונות מודפס עם כריכה עבה מצוינת לילדים, מונעת מהם להשחית את הספר ומגנה עליהם ממפגש לא נעים עם דפי הספר (כלומר מחתכים מקצוות הדפים). גם מבחינת הספר עצמו – הכריכה שומרת ומגוננת עליו, ועל כן מגדילה את הסיכוי שהספר יישאר שלם לפרק זמן ארוך. כריכה דקה, לעומתה, יותר כלכלית, יותר זולה, ההדפסה על גביה יותר מהירה מאשר הדפסה על כריכה עבה, ופחות פרוצדורלית. בנוסף, יש המעדיפים ספר עם כריכה דקה גם מטעמי מקום: זה פשוט חוסך מלא מקום על כוננית הספרים. על כן, ספר תמונות מודפס תלוי בסוג הכריכה שלכם, וזו העת להחליט כיצד היא תיראה.

אחסני תמונות – עם מלל או בלי מלל?

אומרים כי תמונה אחת שווה אלף מילים, אבל טוב תעשו אם תתעדו את התמונות, במיוחד אם מדובר על תמונות מטקס לא מוכר ולא ידוע, או תמונות מנסיעה לחו"ל. ברור כי אלבום עם תמונות מזדמנות, המתעדות אתכם בשגרה לא יצריך בהכרח רישום מלל תיעודי. חשוב לקחת בחשבון כמה שורות תרצו לתעד PER תמונה על מנת שהאלבום יענה על שביעות רצונכם בהקשר לכך.

גודל אחסני התמונות

גודל אחסני התמונות נגזר מגודל התמונות. ניתן לבחור אלבום עם אחסנים לאחסון תמונות פספורט, וניתן לבחור אלבום בו מאחסנים תמונות רבע גיליון. יש כל מיני סוגים של גדלי תמונה, כאשר הנפוץ ביותר הוא גודל רגיל: 1/8 דף A4. ספר תמונות מודפס, אם כן, תלויה בכריכה, בהטמעת מלל מתחת או מעל לאחסני התמונות, ובבחירת גודל אחסן התמונות.
מקווים שנהנתם מהכתבה והבנתם למה כל כך חשוב לתעד את הזכרונות שלנו.

Leave a Reply