ספר ,תמונות – תעדו את התמונות שלכם באלבום ענק!

תיעוד התמונות שלכם בספר היא אחת החוויות הכי משמחות שפגשתם בהן.

מדוע? משום שלא מדובר באלבום רגיל, אלא באלבום בצורת ספר, ולא ספר סטנדרטי (וגם לא ספר ילדים סטנדרטי, בו בדרך כלל עמוד אחד הוא בגודל A5 לפחות). מדובר באלבום בו גודל הנייר סובב סביב ה- A4, PER עמוד אחד! עם ספר תמונות תוכלו להדפיס בענק את התמונות שלכם ולהביט בהן כל פעם שתרצו להסתכל על הרגעים היפים שלכם מתועדים בגודל גדול.

כיצד להכין תמונות עבור ספר תמונות אישית? הנחיות לצלם

ראשית כל, על הצלם להבין מראש שהתמונות יאוחסנו באלבום ענק, ולא על כיס-תמונות רגיל. כאשר מקדישים דף שלם של ספר לתמונה, פירושו של דבר שהתמונה צפויה להיות גדולה, מאד גדולה! זה אומר שהצלם חייב לצלם את התמונה ברזולוציית ענק, ולשמור את הקובץ באיכות שתביא להגדלת התמונה ל- 2mb לפחות. תמונה סטנדרטית במחשב בדרך כלל תשקול 126Kb, לשם השוואה. תמונה של מאות KB ולא של אחדות MB היא תמונה שלא ניתן לשים בתוך ספר בגודל המלא של העמוד, משום שאז יש צורך להגדיל תמונה קטנה, כלומר להגדיל אובייקט שחסרה בו אינפורמציה. התוצאה: תמונה מטושטשת. ההפך, אפשרי. אם תכננתם להציב תמונה גדולה בתוך ספר, אבל נזכרתם שבעמוד מסוים לא תהיה תמונה אחת אלא בליל תמונות בתוך כיסים, אפשרי להקטין תמונה גדולה מבלי לאבד אינפורמציה, תוך שמירה על התמונה יפה ולא מטושטשת. לכן, ליתר ביטחון – אם אתם מצלמים עבור מישהו ספר, צלמו את כל התמונות גדולות.

מדוע שווה לכם לקנות ספר צעוצב לתמונות עבור התמונות שלכם?

ספר תמונות משדר עוצמה, יוקרה ודגש. הוא למעשה מתעד את כל התמונות הכי חשובות שלכם, ומתעד אותן בגודל מאד גדול. זה גם מאד שימושי לילדים, אשר עבורם ניתן להכין את הספר עם תמונות וכיתובי ענק, שיכולים לסייע להם לקרוא ולהתמצא באלבומים מצולמים בראשית תפקודם. לכן, ספר תמונות הוא ללא ספק חוויה בפני עצמה, ואם יש לכם הרבה תמונות גדולות, נצלו את הידע שלכם, ואגדו אותן בתוך ספר מעוצב.

מקווים שנהנתם מהכתבה, ספרו לנו בתגובות על החוויות שלכם ועל הספרים שהכנתם, מוזמנים להמשיך ולקרוא עוד כתבות מעולות באתר שלנו.

Leave a Reply