הדפסה על קנבס מחיר, טיול סוסים או ארוחת גורמה – מה הן המתנות השוות ביותר?

לא משנה אם מדובר ביום-הולדת, יום נישואין, בר / בת מצווה או כל סיבה אחרת, אין אחד שלא אוהב לקבל מתנות.

בגלל שכולנו אוהבים לקבל מתנות, אנו מודעים לחשיבות הרבה גם כשאנחנו מהצד שמביא את המתנה – האם המתנה תמצא חן בעיניו או שהוא יחליף? האם כבר יש לו את המתנה? ועוד שאלות רבות שאנו מתעסקים בהן טרם הבאת המתנה. אז כדי למזער סיכונים, הכנו עבורכם את שלושת המתנות השוות ביותר אותן ניתן להביא לכל סוג שהוא של אירוע, ושכולם אוהבים לקבל:

מתנה של הדפסה על קנבס מחיר שווה לכל כיס

מי לא אוהב שמגדילים תמונה בעלת ערך סנטימנטלי ומביאים לו אותה? אף אחד. כי באמת, אין כמו תמונה טובה כמתנה. כיום, האופציות להדפסת תמונות הינן מגוונות וניתן למצוא הדפסת תמונות בדרכים איכותיות מאוד, כאשר הדרך הפופולרית ביותר היא הדפסה על קנבס. הדפסה על קנבס מחיר היא לא סתם הדרך הפופולרית ביותר – היא איכותית, יפה ולא יקרה. בנוסף, הדפסה על קנבס מחיר משתלם מתאימה לכל סוג של תמונה שהיא ולכן גם אינה מגבילה את סוג התמונה שאתם רוצים להגדיל.

מתנה של ארוחת גורמה במחיר מעט יותר יקר

עם כל הכבוד להדפסה על קנבס מחיר שווה לכל כיס, העולם המודרני חי בשביל לאכול. ארוחת גורמה במסעדה מפנקת בהחלט מסמלת חגיגה קלאסית וכיפית שאין מי שלא אוהב. החסרונות: מדובר לרוב בהוצאה כספית גבוהה למדי, הסיכוי שיהיו מנות שפחות תאהבו קיים והחיסרון הגדול ביותר – להבדיל מהדפסה על קנבס מחיר, מדובר על מתנה לא מוחשית שמתפוגגת ולא נשארת אלא רק בזיכרון.

מתנה של טיול סוסים במחיר הכי יקר מכל המתנות

אין כמו טיול סוסים חווייתי שלא הייתם עושים בחיים לולא האירוע. טיול סוסים זו חוויה קסומה ואישית, שאורכת לרוב מספר נכבד של שעות כאשר תוך כדי הטיול אתם רואים נופים קסומים ומרתקים. בנוסף לכל זאת, אם מזג האוויר יפה ניתן לקנח בפיקניק רומנטי לסיום הטיול. החסרונות: גם כאן מדובר במתנה לא מוחשית אם כי חווייתית ביותר, ובנוסף – המתנה רומנטית ולכן מתאימה לזוגות ופחות כמתנה לחבר/ה, אח או אחות וכדומה.

Leave a Reply